کاوش پردازش کارگزار فناوری اطلاعات

وارد کننده انواع سرور های HP

فقط کافیه یک بار از ما قیمت بگیرید ...!

این بخش مهم است!

استعلام قیمت سرور

درصورتی که کانفیگ مشخصی را برای استعلام قیمت در نظر دارید در فرم زیر وارد نمایید و نیز در صورتی که نیازمند پیشنهاد و مشاوره خرید می باشید اطلاعاتی از قبیل کاربری مدنظر ،م محدوده قیمت مورد نظر ، نرم افزار های مورد استفاده و ... را در فرم زیر وارد نمایید. کارشناسان کاوش پردازش به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

کاوش پردازش کارگزار فناوری اطلاعات

جشنواره هفتگی فروش سرور HP

عضویت در خبرنامه جشنواره

گارانتی طلایی

گارانتی طلایی سرورهای HP شرکت کاوش پردازش تا دو سال خیال شما را از سوی هر خطری که متوجه سرور شماست راحت خواهد کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید :

قابلیت گارانتی کامل و گارانتی موردی قطعات:

کارگزار فناوری اطلاعات کاوش پردازش

دنیای رنگارنگ سرورهای کاوش پردازش

وارد کننده اصلی

شرکت کاوش پردازش وارد کننده انواع سرور های hp به صورت نو و استوک می باشد

تضمین بهترین قیمت

کاوش پردازش خود وارد کننده سرور می باشد بهترین قیمت را برای شما تضمین میکنیم!

مشاوره رایگان

با توجه به رسالت کارگزار فناوری اطلاعات ، کاوش پردازش به صورت رایگان مشاوره جامع را قبل از خرید در اخطیار شما خواهد گذاشت

فروش ویژه همکاری

وارد کننده سرور های HP کاوش پردازش شرایط مناسبی را برای همکاران در نظر دارد

ضمانت، حتی سرور استوک!

سرور های Hp کاوش پردازش دارای ضمانت بودهحتی سرور های استوک!

کانفیگ اختصاصی

ما متعهدیم بهترین عملکرد را متناسب با نیاز و بودجه شما با کانفیگ اختصاصی تامین کنیم

موجودی کامل ، نو و استوک

تامین و ارایه انواع سرور اچ پی HP G10 G9 G8 G7 در کوتاه ترین زمان ممکن

ارسال به سراسر کشور

سرور های اچ پی به صورت گسترده در سراسر کشور ارسال می شوند

کارگزاری فناوری اطلاعات کاوش پردازش

تامین کننده انواع سرور های HP و تجهیزات شبکه در سراسر کشور

نکاتی درمورد قیمت سرور اچ پی و خرید سرور HP

قیمت سرور HP یا سرور HPE ، موضوع مهمی ست در هنگام انتخاب مدل ها و کانفیگ های مختلف سرور HP مورد توجه خدیرادان سرو اچ پی است. با توجه به این نکته که سرور اچ پی دارای انعطاف پذیری بسیاز بالا در تعویض و ارتقا سخت افزار می باشد بیشترین استفاده را در میان انواع سرور های مختلف از آن خود کرده است و بیشترین سهم بازار فروش سرور های دنیا از آن برند HP می باشد.

خرید سرور های hp

سرور امروزه با پیشرفت تکنوژی یکی از تجهیزات ضروری برای شرکت و سازمان‌ها به شمار می آید. سرورها با توجه به امکانات متنوع و قابلیت‌های گسترده‌ای که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، باعث می‌شوند تا هرگونه کسب‌وکاری راحت‌تر و ایمن‌تر انجام گیرد. اگر به دنبال سرور مناسب، استاندارد با ویژگی‌های متنوع هستند باید خرید سرور های hp را در اولویت قرار دهید.

قیمت انواع سرور اچ پی

قیمت انواع سرور اچ پی با توجه به گستردگی و تنوع انواع مدل‎‌های پرولیانت و همچنین کارآیی متفاوت است. برای اطلاع از قیمت دقیق باید نسل سرور ، نوع و کانفیگ مورد نظر سرور اچ پی را مشخص کنید. با این حال بارزترین عوامل تاثیرگذار در قیمت سرور اچ پی شامل کانفینگ، مدل و نسل آن می‌شود. عمدتا پرولیانت نسل 5 به پایین قیمتی بسیار کمتری نسبت به مدل‌های نسل 6، 7 و 8 دارند. همچنین نسل 9 و ده به دلیل به‌روزتر بودن و برخورداری از جدیدترین نوع سخت‌افزار و تکنولوژی‌های متعدد نسبت به دیگر نسل‌ها قیمتی بالاتر دارند. این نکته را در نظر بگیرید که خرید گران‌قیمت‌ترین سرور اچ پی به‌معنای بهره‌مندی از ایده‌آل‌ترین و استاندارترین مدل نیست. بلکه با در نظر گرفتن نیاز خود می‌توانید بهترین خرید را با مناسب‌ترین قیمت انجام دهید.

جهت استعلام قیمت ، مشاوره رایگان و دریافت پیش فاکتور با کارشناسان ما در کاوش پردازش تماس بگیرید

کاوش پردازش وارد کننده سرور HP

برخی از مزایای خرید سرور اچ پی عبارتند از:

  1.  قابلیت پیکربندی و کانفیگ اختصاصی سرور متناسب با هدف ، نیاز و بودجه

  2.  طول عمر بالا ، کارآیی و عملکرد حداقل تا 10 سال

  3.  قیمت رقابتی محصولات برند HP نسبت به دیگر تولیدکنندگان سرور و تجهیزات جانبی سرور

  4.  توان انجام و پردازش بار کاری زیاد به‌دلیل بهره‌مندی از قابلیت High Work Load

  5.  امکان تعویض راحت قطعات حتی در زمان روشن بودن سرور به‌دلیل قابلت Hot Plug و Hot Swap سرور HP

خرید سرور اچ پی

اولین قدم در خرید سرور های اچ پی باید اهداف و نیاز کسب‌وکارتان را مشخص کنید. برای این‌کار باید بدانید که سازمان یا شرکت‌تان در آینده با چه تغییراتی روبه‌رو است و چقدر رشد خواهد کرد؟ همچنین باید تعداد کارمندان و نوع نرم‌افزاری که با آن سرکار دارید را نیز مشخص کنید. لیست کردن این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا خرید سرور اچ پی به راحتی و با آگاهی کامل انجام شود. عمدتاً سرور های اچ با توجه به نوع کارآیی به چندین نوع دسته‎‌بندی می‌شوند که رایج‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  •  سرورهای هیبریدی یا HPE ProLiant Easy Connect که برای دورکاری انتخابی مناسب هستند.
  •  مدل‌های MicroServer در اندازه‌های کوچک، بی‌سروصدا و مناسب برای کسب‌وکارهای کوچک یا تازه تاسیس
  •  سرور Apollo یا XL که برای نصب نیاز به رک دارند و عمدتا برای محیط‌های کاری مبتنی بر هوش مصنوعی، پردازش دیتا، وب هاستینگ و … مناسب هستند.
  •  سرور Moonshot System مبتنی بر نرم‌افزار ایده‌آل برای محیط‌های دیتاسنتر
  •  سرور ابری مناسب برای محیط‌های مجازی‌سازی و ابری مانند مدل‌های DL360، BL660c، Synergy480   و …

 

نقش کارگزار فناوری اطلاعات

کاوش پردازش کارگزار فناوری اطلاعات

شرکت کاوش پردازش به عنوان کارگزار فناوری اطلاعات همواره در کنار شماست با مشاوره های رایگان و تخصصی مناسب ترین پیشنهادات را با توجه به اهداف شما ، نیاز های کسب و کار و بودجه مورد شما ارایه دهد.
سالها فعالیت در زمینه فروش و پشتیبانی انواع سرور و تجهیزات شبکه تجربیات فراوانی را برای کاوش پردازش به وجود آورده است تا بتواند در مسیر انتخاب و خرید سرور HP راهنمای شما باشد و محصولات را با اطمینان کامل از اصالت و کیفیت برای شما فراهم نماید.

انواع مدل های سرور HP

شرکت HP یکی از تولید کنندگان رده اول سرور در دنیا است. در ابتدا ProLiant نام سرورهایی بود که شرکت کامپک تولید و به بازار ارایه می‌کرد، اما چندی بعد HP این شرکت را خریداری کرد و سرورهای خود را با این نام به بازار عرضه کرد. فروش بالای این سرورها پایبندی HP به ارایه یک زیرساخت قابل اعتماد به صاحبان مشاغل را نشان می‌دهد بطوری که طبق آمار از هر ۳ سروری که در جهان فروش می‌رود یکی از آنها سرورهای خانواده HPE ProLiant است.

همان‌طور که اشاره شد، سرور ازانواع قطعات سخت ‌افزاری خاصی تشکیل شده که بهترین عملکرد از آن انتظار می رود. سرور از یک یا دو پردازنده‌ی قدرت‌مند با چندین هسته فیزیکی و مجازی، فضای رم زیاد و هارد‌دیسک با ظرفیت ده‌ها ترابایت، تشکیل می شود. سرورها از لحاظ قرارگیری در محل رک به 2 دسته کلی ML Series و DL Series تقسیم شده که برای کسب و کارهای کوچک و روبه رشد انعطاف پذیر هستند. سرورهای خانواده ML از نوع ایستاده یا Tower و سرورهای خانواده DL از نوع رکمونت می باشند. در محیط هایی که محل فضای رک در دسترس نمی باشد خرید سرور hp سری ML گزینه مناسبی می باشد.

 

hp سرورهای DL

سرور hp در دسته بندی سری DL را میتوان در بین پراهمیت ترین و پرفروش ترین سرورهایی hp قرار دارد که در ایران وجود دارد. طریقه استفاده از این سرور به صورت درون رک است. قابلیت های مختلفی را می توانید در این سری از سرورها مشاهده نمایید که از جمله آن ها می توان انعطاف پذیری و همچنین قابلیت ارتقای آن اشاره کرد. برای جای دادن این سرورها در درون رک باید آن ها را در حالت افقی قرار داد. این سری نیز مدل های مخصوص به خود را دارد که از جمله آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • hpE DL100

  • hpE DL300

  • hpE DL500

یکی از محبوبترین سرورهای hp که بیشتر برای مصارف هاستینگ در دیتاسنترها استفاده می شود سرور hp DL360 G10 است که تنها یک یونیت فضای رک را اشغال می کند. در دیتاسنترها و محل هایی که محدودیت فضای اشغال رک وجود دارد خرید سرور hp DL360 G10 از نظر اقتصادی انتخاب مناسبی می باشد.

hp سرورهای ML

سرورهای ML که ظاهری شبیه به کیس دارند، با نام Tower یا ایستاده هم خوانده می‌شوند و دارای توسعه ظرفیت داخلی هارد هستند. قابل توسعه و ایده‌آل برای دفاتر راه دور یا شعبات و کسب‌وکارهای در حال رشد است. برخی ML سرورهای hp قابلیت نصب در رک را هم دارند.

سازمان ها و شرکت های مختلفی که شعبه های متعددی را از خود تاسیس کرده اند، مناسب ترین کاندید برای استفاده از این سری ها به شمار می روند. برای راه اندازی و نصب این سری از سرورها هیچگونه نیازی به رک نیست. سرورهای سری ML نیز چندین نوع را به خود اختصاص داده اند که از مهم ترین آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • HPE ML30

  • HPE ML350

  • HPE ML150

در نظر داشته باشید که سرور hp سری ML تاثیرگذاری خاص خود را بر روی کسب و کارها داشته است. برای خرید سرور hp بهتر است بدانید که مهم ترین و پرفروش ترین سری ML300، سرور hp ML350 G10 می باشد.

کاوش پردازش کارگزار فناوری اطلاعات

برخی کانفیگ های پیشنهادی سرور HP G10

کاوش پردازش کارگزار فناوری اطلاعات

برخی کانفیگ های پیشنهادی سرور HP G9

کاوش پردازش کارگزار فناوری اطلاعات

برخی کانفیگ های پیشنهادی سرور ایستاده HP Tower Server

کاوش پردازش کارگزار فناوری اطلاعات

برخی کانفیگ های پیشنهادی سرور HP G8

فضای مجازی

جهت دریافت جدید ترین اطلاعات ، جشنواره های فروش ، آخرین اخبار و مشاهده رویداد ها صفحات ما را در فضای مجازی دنبال نمایید

KPPluse@

صفحه رسمی معرفی محصولات و خدمات شرکت کاوش پردازش کارگزار فناوری اطلاعات

KavoshPardazesh@

صفحه رسمی روابط عمومی شرکت کاوش پردازش کارگزار فناوری اطلاعات در اینستاگرام

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

لینک دانلود

جهت نمایش لینک های دانلود اطلاعات زیر را تکمیل نمایید.

Call Now Button