قسمت 007 – توپولوژی شبکه – آموزش شبکه های کامپیوتری

کامپیوترها در دنیای امروزی به عضو جدایی ناپذیری از کسب و کار و تجارت تبدیل شده‌اند. کامپیوترها نه تنها در فعالیت‌های حرفه‌ای و تجاری، بلکه در کارهای روزمره شخصی نیز نقش پررنگی دارند و اهمیت آن‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست. با تحولات ایجاد شده در دنیای فناوری، شبکه ‌های کامپیوتری نیز وارد عرصه شدند و سیر پیشرفت دنیای شبکه رفته رفته از شبکه های سیمی اولیه به سمت فناوری شبکه های وایرلس سوق پیدا کرده است. تنها با اندکی تفکر می‌توان دریافت که شبکه های کامپیوتری تقریباً همه چیز را تحت تاثیر قرار داده‌اند.
شبکه کامپیوتری اتصال میان کامپیوترها است یا می‌توان گفت که شبکه کامپیوتری به گروهی از کامپیوترها گفته می‌شود که به یکدیگر متصل شده‌اند و از این طریق یک کامپیوتر می‌تواند با کامپیوتر دیگر ارتباط برقرار کند. شبکه های کامپیوتری دنیایی گسترده به حساب می‌آید که روز به روز اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند و نقش آن در کسب و کارها پر رنگ‌تر می‌شود. بنابراین، این حوزه بازار کار گسترده‌ای دارد و با حرفه‌ای شدن در این زمینه می‌توان به درآمد قابل قبولی دست یافت. در نتیجه باید گفت که آموزش شبکه‌های کامپیوتری ارزش صرف وقت و هزینه را دارد.

آموزش شبکه را از کجا شروع کنیم؟

شما می‌توانید آموزش‌های متنوعی را در زمینه آموزش شبکه در اینترنت بیابید. ما با گردآوری این مجموعه سعی داشتیم تا منبع معتبری را جهت آشنایی و یادگیری آموزش شبکه در اختیار شما قرار دهیم.

قسمت 007 – توپولوژی شبکه – آموزش شبکه های کامپیوتری

شبکه های کامپیوتری: توپولوژی های شبکه در شبکه های کامپیوتری موضوعات مورد بحث:

1) Network Topology.
2) Physical and Logical Topology.
3) Bus Topology.
4) Ring Topology.
5) Star Topology.
6) Mesh Topology.
7) Hybrid Topology.

منبع

شبکه های کامپیوتری

 

 

آموزش شبکه برای شروع به کار در شغل پردرآمد و جذاب ادمینی شبکه مورد نیاز است. در عین حال بسیاری از متخصصی دیگر مانند برنامه‌نویسان، مدیران سازمان‌ها، مدیران بخش‌های فناوری اطلاعات و بسیار از رشته‌های دیگر نیز به آموزش شبکه برای انجام فعالیت‌های خودشان نیازمندند.

آموزش شبکه‌های کامپیوتری نیازمند تلاش و پشتکار است، اما این پشتکار ارزش خودش را دارد زیرا در انتهای مسیر یک شغل خوب و حرفه ای با درآمد بالا در انتظار شماست.

آموزش شبکه نه تنها به شما قابلیت‌های علمی زیادی را اضافه می‌کند، بلکه به شما امکان انجام فعالیت‌های بسیار هیجان انگیزی را با استفاده از رایانه‌های، کابل‌ها و دنیای اینترنت می‌دهد. دنیای شبکه همه بخش‌های امروز ما را تحت تاثیر قرار داده است. هیچگاه کسی فکر نمی‌کرد که ارتباط دادن شبکه مخابرات با علم رایانه و پردازشگرها، منجر به خلق یکی از عظیم‌ترین و جذاب‌ترین فناوری‌های تاریخ بشری شد. بدون تردید می‌توانم بگویم که اختراع و توسعه شبکه کامپیوتری اصلی ترین ابداعی است که دنیای مدرن و امروزی ما را شکل د

اد. امروزه شبکه در سیاست، اقتصاد، امور نظامی، تحولات اجتماعی و فرهنگی و حتی امور مذهبی و دینی نقش بزرگ، غیر قابل انکار و غیرقابل جایگزینی دارد. دنیای امروز ما دنیای شبکه است و تلاش ما در اینجا آموزش شبکه به شما برای وارد شدن به دنیای بزرگ و هیجان انگیز شبکه‌های رایانه‌ای است.

آموزش شبکه مبتنی بر مفاهیم پیچیده و تخصصی زیادی است. اما نترسید، تمامی اصول پیچیده شبکه بر مبنای مفاهیم ساده و بسیار قابل فهم ساخته شده‌اند. برای یادگیری و آموزش شبکه شما مسیرهای مختلف آموزشی را در پیش رو دارید که هر کدام از آن‌ها شما را به یک مقصد شغلی و تخصصی خواهد رساند. در دنیای شبکه فرصت‌های شغلی بسیار زیاد هستند. فرصت‌های شغلی در شبکه به صورت روز افزونی در حال زیاد شدن است و اقتصاد دیجیتالی هر روز امکانات بسیار زیادی را برای اشتغال زائی و کسب درآمد به همه افراد بشر ارائه می‌کند.

——————

کارگزار فناوری اطلاعات کاوش پردازش

 

جهت به اشتراک گذاری این مطلب روی رسانه مورد نظر کلیک کنید.

ارتباط با ما

جهت خرید آنتی ویروس و ضد باج افزار و مشاهده محصولات ما اینجا کلیک کنید.

آنتی ویروس و ضد باج افزار

کاوش پردازش کارگزار فناوری اطلاعات

جشنواره فروش سرور HP

جهت دریافت اطلاعیه جشنواره پیش رو فرم رو برو را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

سیستم باتری مانیتورینگ آرکا

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

لینک دانلود

جهت نمایش لینک های دانلود اطلاعات زیر را تکمیل نمایید.

Call Now Button