کارگزار فناوری اطلاعات – تاثیر خدمات الکترونیک در اعتمادسازی آنلاین-دانلود pdf

عنوان مقاله: ارزیابی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک در اعتمادسازی مشتریان آنلاین شرکت های کارگزاری شهر تهران

نشریه: مدیریت فناوری اطلاعات | سال:1391 | دوره:4 | شماره:11 | صفحه شروع:47 | صفحه پایان:68

نویسندگان: ساجدی فر علی اصغر | اسفیدانی محمدرحیم | وحدت زاد محمدحسین | محمودی آذر میثم

 

چکیده مقاله:

با رشد و گسترش تجارت الکترونیک در دنیای امروزی, اعتماد مشتری اهمیت زیادی پیدا کرده است. خدمات الکترونیک فرصت منحصر به فردی را برای کسب و کارها فراهم می کند تا مدل های جدیدی را برای ارزش آفرینی برای مشتریان ارائه دهند.
کیفیت خدمات الکترونیک تاثیر زیادی بر قضاوت های ذهنی مشتریان از خدمات داشته, نقش مهمی در ایجاد اعتماد در آنها ایفا می کند. این مقاله درصدد آن است تا با توجه به اهمیت اعتمادسازی در مشتریان نسبت به خدمات الکترونیکی, به تجزیه و تحلیل تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک شرکت های کارگزاری شهر تهران در ایجاد اعتماد در مشتریان بپردازد.
بدین منظور پرسشنامه ای با هدف ارائه مدلی برای تببین عوامل موثر بر اعتماد باتاکید بر نقش کیفیت خدمات الکترونیک, ریسک درک شده و ارزش احساس شده, طراحی و پیمایش شده است. با جمع آوری داده از 373 نفر از مشتریان و با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری برای تحلیل, پیشنهادهایی برای بهبود کیفیت خدمات الکترونیک کارگزاری ها ارائه شده است.
نتایج نشان می دهد, در شرکت های کارگزاری کیفیت خدمات الکترونیک اثر مثبت و معناداری بر اعتماد مشتریان دارد.

 

جهت مطالعه نسخه کامل مقاله میتواند با کلیک بر روی دکمه زیر فایل PDF مقاله را دانلود نمایید!

دانلود فایل PDF مقاله

 

 

 

 

 

 

منبع: sid

 

 

 


کارگزار فناوری اطلاعات کاوش پردازش

جهت به اشتراک گذاری این مطلب روی رسانه مورد نظر کلیک کنید.

ارتباط با ما

جهت خرید آنتی ویروس و ضد باج افزار و مشاهده محصولات ما اینجا کلیک کنید.

آنتی ویروس و ضد باج افزار

کاوش پردازش کارگزار فناوری اطلاعات

جشنواره فروش سرور HP

جهت دریافت اطلاعیه جشنواره پیش رو فرم رو برو را تکمیل نمایید.

سیستم باتری مانیتورینگ آرکا