کاهش مصرف برق تلویزیون های هوشمند

گوگل معمولا نسخه تازه‌ اندروید TV را یکی دو ماه پس از انتشار نسخه نهایی سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های هوشمند منتشر می‌کند. از آنجایی که مدتی از انتشار نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 13 می‌گذرد، حالا به اطلاعات جدیدی از اندروید تی‌وی 13 دست پیدا کرده‌ایم که شامل پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر پیشرفته و کاهش مصرف انرژی و اینترنت می‌شود.

اندروید TV هم اکنون بطور پیش فرض از حالت تصویر در تصویر با نسبت تصویر 1.777778:1 که برای نمایش محتوای 16:9 ایده‌آل است، پشتیبانی می‌کند. اما سازندگان قادرند در صورت نیاز با نسبت تصویر کمتر از 1:2.39 و بیشتر از 2.39:1 هم پنجره‌های تصویر در تصویر ایجاد کنند.

قابلیت‌های احتمالی اندروید TV 13

به گفته میشال رحمان از Esper، گوگل ویژگی تصویر در تصویر را در اندروید TV 13 ارتقا خواهد داد و دست توسعه‌دهندگان را در ساخت پنجره‌های تصویر در تصویر بزرگ‌تر یا کوچک‌تر باز خواهد گذاشت. علاوه بر این موارد، یک روش Activity جدید در اندروید TV 13 با نام setPreferDockBigOverlays به کاربران اجازه می‌دهد پنجره تصویر در تصویر را در کنار فعالیت اصلی خود قرار دهند تا هر دو پنجره در معرض دید کاربر قرار داشته باشند.

گذشته Android TV

سال گذشته، Android TV 12 یک ماه پس از عرضه‌ی اندروید ۱۲ به دستگاه‌ها، منتشر شد. حال ما انتظار داریم که این جدول زمانی ادامه پیدا کند، با این‌حال احتمالاََ دوباره زمان بیش‌تری طول خواهد کشید تا OEMها آن را در دستگاه های خود عرضه کنند. به‌عنوان نمونه، NNVIDA در واقع به‌طور کامل از به‌روزرسانی اندروید ۱۰ صرف‌نظر کرد و در عوض، مستقیماََ از اندروید ۹ به اندروید ۱۱ رفت.

به عبارتی دیگر، در صورتی که اندروید 13 به‌روزرسانی کوچکی باشد، ممکن است بسیاری از شرکت‌ها دوباره این‌کار را انجام دهند. به‌ هر‌حال ما باید منتظر بمانیم و مشاهده کنیم چون زمان زیادی از آن نگذشته است. این ویژگی که ممکن است مقداری از انرژی را ذخیره کند، همواره از آن استقبال خواهد شد.

 

منبع: وب سایت دیجیاتو

مطالعه بیشتر

جهت به اشتراک گذاری این مطلب روی رسانه مورد نظر کلیک کنید.

ارتباط با ما

جهت خرید آنتی ویروس و ضد باج افزار و مشاهده محصولات ما اینجا کلیک کنید.

آنتی ویروس و ضد باج افزار

کاوش پردازش کارگزار فناوری اطلاعات

جشنواره فروش سرور HP

جهت دریافت اطلاعیه جشنواره پیش رو فرم رو برو را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

سیستم باتری مانیتورینگ آرکا

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

لینک دانلود

جهت نمایش لینک های دانلود اطلاعات زیر را تکمیل نمایید.

Call Now Button